• مشتری برکت کسب و کار
  • مدیریت استراتژیک
  • آموزش بازاریابی و ارائه خدمات مشتری یابی
  • مشتری نعمت الهی
  • تبلیغات و اطلاع رسانی
  • مشتری مداری و سیستم مشتری یابی
  • همیشه عادات خوب را جایگزین عادات خوب کنید
  • آموزش بازاریابی و سرپرستی بازاریابی
  • برنامه ریزی اصولی
  • ارائه کلیه خدمات فروش
شش مرحله گسترش روابط عمومی


 متخصصین بازاریابی به شما خواهند گفت که یک طرح ریزی خوب برای بهبود و توسعه روابط عمومی غالبا خیلی موثرتر از تبلیغات است.این مقاله طی شش مرحله ساده در ایجاد و گسترش هسته اصلی طرح روابط عمومی به شما کمک می کند.

مرحله ۱:
تعریف و نوشتن اهداف شما برای تبلیعات و طرحهای رسانه ای
چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟ آیا طراحی شما به منظور:
کارشناسی روی همکاران شما، مطبوعات و جراید،یا ارباب رجوع و مشتریان شما می باشد؟
ایجاد حسن نیت برای مشتریان،تهیه کنندگان یا عموم مردم می باشد؟
جا انداختن و بالا بردن اعتبار مارک تجاری و تصاویر حرفه ای شرکت شماست؟
آگاه کردن و ایجاد یک درک خوب از شرکت و خدمات شماست؟
کمک کردن به شما برای معرفی یک سرویس یا محصول جدیدی به بازار است؟
فروش و راههای رسیدن به آن است؟
خنثی کردن فشار حاصل از تبلیفات منفی و یا بحران شرکت است؟ممکن است متعجب شوید که چرا در ابتدای این مقاله که هدف آن چگونگی ایجاد و گسترش طرحهای تبلیغاتی می باشد این سئوالات از شما پرشیده می شود؟جواب ساده است .در حقیقت مهمترین چیز برای موفقیت در امور رسانه ای و تبلیغات تشخیص و تعریف هدف است.با ایجاد یک هدف شفاف در ذهن شما کار اصلی و بنیادی را برای تکمیل سایر مراحل این مقاله انجام داده اید.

مرحله ۲:
اهداف حود را برای رسیدن به هدف مرحله یک تعیین نمایید.بسیار مهم است که اهداف شما معین،قابل اندازه گیری،نتیجه بخش و زمان آن مشخص شده باشد.این اهداف باید در راستای اهداف حرفه ،فروش و بازاریابی شما نیز باشد.

 ظرحله ۳ :
مشخص کنید که چه کسانی مستمعین شما برای این طرح هستند.پیام کلیدی شما چه باید باشد؟

مرحله ۴ :
یک برنامه زمانی برای اجرای طرح روابط عمومی خود بنویسید.بین طرح روابط عمومی خود و امور فروش و بازاریابی هماهنگی برقرار کنید.

مرحله ۵ :
طرح حمله تبلیغاتی خود را مشخص کنید.از چه ابزار تبلیغاتی برای رساندن پیام خود به عموم استفاده می کنید؟مثلا ممکن است شامل موارد ذیل باشد:
مطبوعات و جراید
مقالات
کنفرانسهای خبری ،مصاحبه و …
رادیو،تلویزیون یا مصاحبه های مطبوعاتی
سمینارها

مرحله ۶ :
نتیجه هرکدام از شیوه های روابط عمومی خود را بنویسید و بعد از انجام هر کدام ازاین شیوه ها نتایج را بررسی کنید.آیا به مقاصد و اهداف تعیین شده خود برای این شیوه رسیده اید؟آیا باید طرح اصلی را تغییر دهید؟اگر باید تغییر دهید چرا و چگونه؟

طراحی سایت در تبریز

تماس با مشاورین موسسه

Mobile number of پشتیبانی موسسه 09903808502

همیاران و همکاران موسسه

 
 1 copyآقای نقی زاده

مدیر عامل و موسس

 

poraliخانم پورعلی


معاونت اداری ، مالی

molaeeآقای  مولائی


 واحد سرپرستی نمایندگان

1آقای عزیززاده


 مسئول انفورماتیک

 

 haghihatkiaخانم حقیقت کیا


 مدیر ارشد فروش

 

موسسه در شبکه های اجتماعی

  Instagram-48.png    telegram-128.png

نماد طرح ساماندهی وزارت ارشاد
logo-samandehi