• مشتری برکت کسب و کار
  • مدیریت استراتژیک
  • آموزش بازاریابی و ارائه خدمات مشتری یابی
  • مشتری نعمت الهی
  • تبلیغات و اطلاع رسانی
  • مشتری مداری و سیستم مشتری یابی
  • همیشه عادات خوب را جایگزین عادات خوب کنید
  • آموزش بازاریابی و سرپرستی بازاریابی
  • برنامه ریزی اصولی
  • ارائه کلیه خدمات فروش
شرکت در نمایشگاه ها برای رشد کسب‌و‌کار

اشاره:
نمایشگاه‌های تجاری یکی از بهترین و اعجاب برانگیز‌ترین فرصت‌ها برای کسب‌و‌کارهای کوچک به‌منظور برقراری تماس‌ها ، برقراری ارتباطات جدید،کسب مشتریان تازه و یافتن ایده‌های نوآورانه است (جویس ام.روزنبرگ)
نمایشگاه‌های تجاری با هدف ارائه فرصت مناسب برای کسب‌و‌کارها به منظور برقراری تماس چهره‌به‌چهره با بسیاری از مشتریان بالقوه در مدتی کوتاه و با صرف هزینه‌ی مناسب طراحی شده‌اند.
بر اساس امار مندرج از سوی کمیته‌ برگزاری نمایشگاه‌های تجاری آمریکا، تنها در سال 1994، در این کشور بیش از 4300 نمایشگاه تجاری برپا شد و حدود 85 میلیون بازدیدکننده از سرتاسر جهان از آن‌ها دیدن کردند. متخصصین معتقدند که نمایشگاه‌های تجاری تاثیر چشم‌گیری بر سود‌آوری شرکت‌ها دارند.
وجود این فرصت مناسب بازاریابی برای کسب‌و‌کارهای کوچک می‌تواند صحنه بازی را برای تازه واردها مهیا کند و فضای مناسب و نسبتا ارزان‌قیمت (به طور متوسط اجاره یک غرفه در ابعاد 12 متر چیزی کمتر از یک میلیون تومان هزینه دارد) ، در اختیار آنان قرار دهد.
بر‌اساس آمار کمیته‌ی برگزاری نمایشگاه‌ها، 44 درصد از شرکت‌هایی که در نمایشگاه‌‌های تخصصی کالاها و خدمات تجاری حضور می یابند،کم‌تر از 50 نفر کارمند دارند. شرکت‌هایی که در حضور نمایشگاه‌هایی خلاقانه و متمایز، متخصص شده‌اند، بدون توجه به اندازه شرکت یا تعداد کارکنان خود، بهترین استفاده را از این فرصت خواهند برد. در‌حالی‌که شرکت‌هایی بی‌تجربه هر‌قدر که بزرگ و معتبر باشند با حضور در نمایشگاه‌ها ،تنها چند میلیون تومان از سرمایه‌ی خود را دور می‌ریزند و باصرف ساعات بی ثمر حضور خود در نمایشگاه به‌جای استفاده از این فرصت به زیان خود عمل می‌کنند.

 
 

انواع نمایشگاه‌ها
نمایشگاه ها عمدتا به دو نوع تقسیم می شوند: نمایشگاه کالاها و خدمات تجاری ، نمایشگاه کالاها و خدمات مصرفی. نوع نمایشگاهی که در آن شرکتی حضور می‌یابد بر‌پایه‌ هدف‌ها و استراتژی‌های سازمانی تعیین می‌شود. استفاده‌ موثر از نمایشگاه‌ها می‌تواند با صرف زمان و هزینه‌ی کم فراهم شود.
برخی از اصلی‌ترین دلایل حضور در نمایشگاه‌ها عبارتند از:
• افزایش سطح فروش لحظه‌ای در فضای نمایشگاه‌ها
•  افزایش سطح سفارشات خرید مشتریان
• ارتقای تصویر ذهنی مشتریان از شرکت و پدیدار ساختن نام‌و‌نشان تجاری در مقابل نگاه مشتریان
• هدف‌گذاری بر مخاطبان خاص
• تثبیت حضور شرکت در عرصه بازار
• بهبود کارایی و اثربخشی فعالیت‌های بازاریابی
• رویارویی مستقیم با مشتریان ،رقبا و تامین‌کنندگان
• جلب مشتریان جدید و بالقوه
• معرفی کالاها و خدمات جدید شرکت
• نشان‌دادن محصول جدید به شیوه‌ای که از سایر کانال‌های بازاریابی امکان پذیر نیست
• جذب و استخدام توزیع کنندگان و فروشندگان
• آموزش به مخاطبان هدف شرکت

طراحی سایت در تبریز

تماس با مشاورین موسسه

Mobile number of پشتیبانی موسسه 09903808502

همیاران و همکاران موسسه

 
 1 copyآقای نقی زاده

مدیر عامل و موسس

 

poraliخانم پورعلی


معاونت اداری ، مالی

molaeeآقای  مولائی


 واحد سرپرستی نمایندگان

1آقای عزیززاده


 مسئول انفورماتیک

 

 haghihatkiaخانم حقیقت کیا


 مدیر ارشد فروش

 

موسسه در شبکه های اجتماعی

  Instagram-48.png    telegram-128.png

نماد طرح ساماندهی وزارت ارشاد
logo-samandehi