• مشتری برکت کسب و کار
  • مدیریت استراتژیک
  • آموزش بازاریابی و ارائه خدمات مشتری یابی
  • مشتری نعمت الهی
  • تبلیغات و اطلاع رسانی
  • مشتری مداری و سیستم مشتری یابی
  • همیشه عادات خوب را جایگزین عادات خوب کنید
  • آموزش بازاریابی و سرپرستی بازاریابی
  • برنامه ریزی اصولی
  • ارائه کلیه خدمات فروش
چگونه می توانیم در میان این همه سر و صدا در رسانه های اجتماعی ، صدای خود را به گوش مردم برسانیم؟ شما ممکن است برای اینکه بفهمید چه مطالبی در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید طوفان فکری هم برگزار کنید ، اما بهترین راه ، ارتباط با همکارانی است که هر روز با مشتری در ارتباط هستند و بینشی عالی در این زمینه دارند .
بیایید نگاهی دقیق تر به مسائلی بیاندازیم که جامعه مشتاق است در آن زمینه به بحث و گفتگو بپردازد .

  •  از مشتریانتان به طور مستقیم بپرسید
مشتریان شما بهترین و هوشمندترین منبع برای شما هستند. احترام به عقاید مشتری به شما کمک خواهد کرد که راحت تر با آنها ارتباط برقرار کنید و چشم اندازی نزدیکتر به آنها داشته باشید . از آنها بپرسید چه مسائل و مشکلاتی دارند که دوست دارند حل شود . از آنها بپرسید که آیا بیشتر در یوتیوب ویدئو تماشا می کنند یا پست در وبلاگهای صنعتی را می خوانند ؟ از آنها بخواهید که محبوبترین منابع آنلاینشان را به شما بگویند . برای این کار شما نیاز به یک تحقیق و پژوهش رسمی ندارید ، بلکه کافیست 10 تا 20 مشتری خوبتان که ارتباط خوبی با آنها دارید را انتخاب کرده و این سوالات را از آنها بپرسید . 
  •   از تیم فروشتان بپرسید
تیم فروشتان بیشتر وقتش را با صحبت کردن با مشتریان سپری می کند و از چشم انداز آنها آگاه است . آنها روابط حاشیه ای کنار کسب و کار شما را می سازند و از اطلاعات زیادی برخورداند و اطلاعاتی دارند که می تواند منجر به معامله شود . آنها حتی می توانند به شما بگویند که رقبا در حال حاضر چه می کنند و یا چه کاری را درست انجام می دهند ؟!! این ااطلاعات می توانند به راحتی به محتوا تبدیل شوند . می توانید با فهمیدن اینکه آنها چه e-book هایی می خرند با آنها ارتباط محکمتری برقرار کنید . 
  • از مسئولین خدمات مشتریان بپرسید
خدمات مشتری و پشتیبانی فنی مشخص می کنند که چه نقاط ضعفی در محصولات یا موارد بازاریابی شما وجود دارد . آنها از مشتریان در مورد چیزهایی که در محصولتتان خراب  است یا مواردی که مشتری از آنها سر در نمی آورد ، سوالاتی می پرسند . چه سوالاتی اغلب تکرار می شوند ؟ در وبلاگتان پستی تحت عنوان نکاتی که مشکلات شما را حل می کنند یا راهنمای عیب یابی بگذارید . ویدئوهایی طراحی کنید که در آنها تیم پشتیبانی تان پاسخ سوالات مشتریان را می دهند .
  • مشتریانتان را در توییتر دنبال کنید
پرسیدن سوال مستقیم از مشتریان یک راه برای گرفتن اطلاعات از مشتریان است و دنبال کردن آنها در توییتر و دیگر رسانه های اجتماعی راه دیگری است که باعث می شود شما بفهمید در ذهن و فکر شما چه می گذرد . آنها دررسانه های دیگر مشکلات خود را مطرح می کنند که ممکن است به طورمستقیم با شما در میان نگذارند .
  • به عضویت در گروه های LinkedIn در بایید
گروه LinkedIn می تواند منبع بسیار خوبی برای ایده های محتوا باشند . به عضویت گروه هایی از صنایع مورد هدف خود در بیایید تا بفهمید بحث های آنها در چه زمینه هایی است  . چه نوع پستهایی در وبلاگها می گذارند . چه مواردی موجب بحثهای بزرگ می شوند ؟
  •  منابع خبری صنعتتان را دنبال کنید
حتی اگر امروزه بسیاری از اخبارها را از رسانه های اجتماعی می گیریم ، اما هنوز منابع خبری سنتی اخبار و دیدگاه های خوبی در  زمینه های صنعتی  مختلف فراهم می آورند . این منابع خبری می توانند به اشکال مختلفی از جمله چاپی ، وب سایت یا نسخه های بروز رسانه های اجتماعی باشند ، اما از هر نوعی که باشند ، بازتاب دهنده نکات مهمی هستند که برای مشتریانتان و آینده صنعتتان مهم است .
  •  کلمات کلیدی مناسب جهت تجزیه تحلیل وب سایتتان کشف کنید
جستجو  ترافیک قابل توجهی را به وب سایتهای زیادی هدایت می کند  و شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید . به تجزیه تحلیلهای وبسایتتان توجه کنید و ببینید جستجو در چه حوزه ها و الفاظی بازدیدکنندگان را به سایت شما می آورند . حال در زمینه این الفاظ و کلمات ، در سایتتان محتوا قرار دهید تا ترافیک بیشتری را به سایتتان هدایت کند .
  •  به نگرانی های مشتریانتان گوش دهید
در صنعتتان افراد بصورت آنلاین چه نوع سوالاتی می پرسند ؟ آیا در فضای محصولاتتان بدنبال توصیه ها و پیشنهاداتی می گردند ؟ آیا می توانید محتواهایی ایجاد کنید که پاسخی در زمینه این نیازهای بیان شده باشند ؟
  • به گفتگوهایی که در زمینه صنعتتان می شود توجه کنید
در هر صنعتی یک سری اصطلاحات کلیدی وجود دارد ، شما باید از این اصطلاحات کلیدی آگاه باشید و بطور منظم از آنها پیروی کنید . بسیاری از شرکتها نسخه ای مخصوص به خود در این زمینه طراحی می کنند ، اما با آگاهی از اصطلاحات کلیدی رایج ، شما می توانید مطالبی هماهنگ با مشتریان خود داشته باشید .
  •  توجه به رقبایتان
از طریق مشاهده می توان به اطلاعات بسیار زیادی دست یافت . این بدین معنا نیست که شما باید آنچه رقبایتان انجام می دهند را کپی کنید یا فعالیت کم آنها فرآیند شما را به تاخیر بیاندازد ، بلکه با این کار هم می توانید از تجربه آنها استفاده کنید و اشتباهات آنها را تکرار نکنید ، هم می توانید جایگاه خود را در بازار بیابید و اقدامات لازم در زمینه بازار خودتان را انجام دهید .

طراحی سایت در تبریز

تماس با مشاورین موسسه

Mobile number of پشتیبانی موسسه 09903808502

همیاران و همکاران موسسه

 
 1 copyآقای نقی زاده

مدیر عامل و موسس

 

poraliخانم پورعلی


معاونت اداری ، مالی

molaeeآقای  مولائی


 واحد سرپرستی نمایندگان

1آقای عزیززاده


 مسئول انفورماتیک

 

 haghihatkiaخانم حقیقت کیا


 مدیر ارشد فروش

 

موسسه در شبکه های اجتماعی

  Instagram-48.png    telegram-128.png

نماد طرح ساماندهی وزارت ارشاد
logo-samandehi