• مشتری برکت کسب و کار
  • مدیریت استراتژیک
  • آموزش بازاریابی و ارائه خدمات مشتری یابی
  • مشتری نعمت الهی
  • تبلیغات و اطلاع رسانی
  • مشتری مداری و سیستم مشتری یابی
  • همیشه عادات خوب را جایگزین عادات خوب کنید
  • آموزش بازاریابی و سرپرستی بازاریابی
  • برنامه ریزی اصولی
  • ارائه کلیه خدمات فروش
برنامه کمپین تبلیغاتی یکی از مهم ترین عناصر برنده شدن یک پروژه برندینگ است. یک برنامه قوی همچون یک نقشه راهنما برای رسیدن به اهداف نهایی سازمان کمک می کند و اجازه می دهد تا برای رسیدن به این اهداف به طور موثرتر و بهتری از منابع کمیاب استفاده شود.
  •     این برنامه مواردی را که شما برای برنده شدن نیاز دارید تعریف می کند ، بعبارتی اهداف کمپین، چالشها و فرصتها را روشن می کند.
  •     واقعبینانه است و به بررسی کمپین و اعتبار آن می پردازد.
  •     این برنامه کمپین را در راستای اهداف و پیام تبلیغاتی حفظ می کند و در برای حفظ همبستگی میان سازمان دهندگان کمپین، حامیان، رهبران و دیگر افراد درگیر کمک می کند.
  •     کمپین تبلیغاتی موجب تمرکز و هدایت عناصر تبلیغاتی در زمان بحرانها می شود و استفاده از منابع محدود (زمان، مردم و پول) را اثربخش می گرداند .

قوانین کلیدی برای موفقیت برنامه ی ریزی کمپین:

قانون اول : مهم ترین قانون در مورد برنامه کمپین این است که حتما باید نوشته شود.زمانی که می خواهید شروع به اجرا کنید باید برنامه نوشته شده باشد و با مشاوران قابل اعتمادتان و کسانی که ممکن است شما را در توسعه و اجرای برنامه کمک کنند در میان گذاشته شود. گاهی ممکن است برنامه در سر یک فرد باشد، اما این در مواقع بحران کمک نمی کند، در عوض برنامه نوشته شده نه تنها به ساختن اعتبار کمک می کند بلکه ممکن است موجب حمایت و کمک گروه های اجتماعی و یا سرمایه گذاری برخی در منابع برنامه شما شود.

قانون دوم: ارزشمندترین منابع(زمان، مردم و پول) همیشه کمیابترین منابع هستند. زمانهای کم و محدودی برای استفاده وجود دارد، همچنین به اندازه کافی افراد برای انجام کارها و یا پول کافی برای انجام دادن هر آنچه دوست داشتید انجام بدهید وجود ندارد. برنامه ریزی کمپین کمک می کند تا این منابع محدود را به طور موثری هدف قرار دهید.

قانون سوم: برنامه خوب بر اساس دانستن عدد و رقمی برای اندازه گیری موفقیت و سازماندهی کمپین تان برای رسیدن به آن عدد، برنامه ریزی می شود. شما قبل از اینکه برنامه را شروع کنید باید بدانید می خواهید به کجا برسید.

قانون چهارم: مواردی که برای انجام و اجرا در نظر گرفته اید از آنچه شما فکر می کرده اید بیشتر زمان و هزینه می برند . باید در برنامه مقداری را برای هزینه های پیش بینی نشده نیز در نظر گرفته باشید.

قانون پنجم: پیشبینی موارد غیر منتظره. برنامه ریزان خوب یشتر احتمالات را در نظر می گیرند و سعی می کنند ساختاری برای موارد غیرمنتظره در نظر بگیرند.

قانون ششم:برای کمپین شما داشتن یک کارمند یا کاندیدایی که از قوانین و مقررات حاکم برکمپینتان آگاهی داشته باشد ضروری است.هر پیشامد جزئی ممکن است به دو دلیل رخ دهد. اول اینکه شما بخواهیدهر فرصتی را از طریق قوانین و مقررات کمپینتان ماکزیمم کنید و در این صورت مزیت کاملی برای شما ایجاد می شود. دوم اینکه، اگر شما در حال اجرای  کمپینی هستید، یک اشتباه کوچک، فرقی ندارد عمدی یا غیر عمدی، می تواند به دیگران بهانه ای برای خاتمه دادن به کمپین بدهد.

 

برای هر عنصر در برنامه کمپین تان، شما باید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  •     چه کارهایی نیاز است انجام شود؟
  •     چه کسی آن کار را انجام می دهد؟
  •     چه زمانی کار اتفاق افتاده و انجام شده است؟
  •     چه مقدار هزینه می برد؟
  •     چرا نیاز به انجام این کار است؟

طراحی سایت در تبریز

تماس با مشاورین موسسه

Mobile number of پشتیبانی موسسه 09903808502

همیاران و همکاران موسسه

 
 1 copyآقای نقی زاده

مدیر عامل و موسس

 

poraliخانم پورعلی


معاونت اداری ، مالی

molaeeآقای  مولائی


 واحد سرپرستی نمایندگان

1آقای عزیززاده


 مسئول انفورماتیک

 

 haghihatkiaخانم حقیقت کیا


 مدیر ارشد فروش

 

موسسه در شبکه های اجتماعی

  Instagram-48.png    telegram-128.png

نماد طرح ساماندهی وزارت ارشاد
logo-samandehi