مزایای بازاریابی حضوری

 

در بازاریابی برای تاثیر بر مصرف کنندگان از وسایل مختلف ارتباط جمعی استفاده می شود. در این نوع بازاریابی معمولا از مصرف کنندگان انتظار واکنش مستقیم می رود. بازاریابی مستقیم این امکان را برای فروشندگان فراهم می سازد که به نحوی موثرتر و کارآمد تر به این بازارهای کوچک توجه کرده و به آنها کالاهایی را عرضه کنند که با نیازهای آنان هماهنگی بیشتر و بهتری داشته باشد که به جرات می توان گفت بهترین بازده در حالت مستقیم است چرا که مشتری از نزدیک وقت گذاشته به صحبت های شما گوش داده و خیلی راحت تر تصمیم به خرید می گیرد.

 

 

معایب بازاریابی مستقیم

 

بازاریابی مستقیم به دلیل مسافت و هزینه ایاب و ذهاب در حال رقابت با بازاریابی با پست،کاتالوگ از راه دور،بازاریابی با تلویزیون و خرید الکترونیکی می باشد.، بنابراین برای رقابت با انواع دیگر بازاریابی باید شرایط جدیدتری بوجود آورید که همانند گذشته بتوان مشتری را برای تصمیم به خرید ترغیب کرد.

طراحی سایت در تبریز

تماس با مشاورین موسسه

Mobile number of پشتیبانی موسسه 09903808502
نماد طرح ساماندهی وزارت ارشاد
logo-samandehi