7 عامل برای موفقیت در بازاریابی محتوا

  1. استراتژی محتوای خود را مستند کنید . این یکی از راحت ترین کارها می باشد . پس از همین حالا شروع به انجام این کار کنید .
  2. فرد یا گروهی از افراد را مسئول بازاریابی محتوای خود کنید . بطوریکه جهت موفقیت در بازاریابی محتوا پاسخگو باشند .
  3. به طور مداوم محتوای با کیفیت تولید کنید . افراد باید بطور مداوم تولید کنند و از طرفی این تولید بگونه ای باشد که همه دسته موضوغات شما را در بر بگیرد .
  4. افراد را وارد فرآیند خرید کنید . درواقع در مقایسه با افرادی که آماده خرید هستند ، افراد بیشتری وجود دارند که در پله  اول جهت سفر خرید هستند . شما باید بدانید که چگونه افراد را از پرسیدن "این چیست؟" و" این چه ضرورتی دارد؟" به پرسیدن "چگونه می توانم این را انجام دهم" یا "چه کسی این رادارد" یا "قیمت این چقدر است" سوق دهید . بیشتر سازمانها پول و انرژی و زمان خود را صرف افرادی که در آخرین مرحله خرید قرار دارند می کنند ، در حالیکه این کار اشتباه است .
  5. تعادلی در مجموع رسانه های پرداختی ، رسانه های خوذتان و رسانه های دریافتی خود ایجاد کنید .
  6.  بر به اشتراک گذاری تمرکز کنید . این اشتراک گذاری ها مانند سحر و جادو عمل می کنند . این اشتراگ کذاری ها به عنوان اهرم شگفت انگیزی برای بهینه سازی عمل می کنند و باعث می شود مشترکین به چیری تبدیل شوند که برای یک کسب و کار واقعا ارزشمند است(تجارت الکترونیک خرید و فروش ، ثبت نام رویدادها و ...)
  7.  پیگیری و ارزیابی نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی محتوا . از این جهت که ببینید چه نوع محتواهایی بازدید و منفعت بیشتری برای شما داشته اند .

طراحی سایت در تبریز

تماس با مشاورین موسسه

Mobile number of پشتیبانی موسسه 09120251585
نماد طرح ساماندهی وزارت ارشاد
logo-samandehi